Regulamin zwrotów, wymiany i reklamacji

Wszyscy Klienci DENTAL ID mają możliwość wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych produktów.
Przed odebraniem przesyłki prosimy zawsze sprawdź , czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 533 352 147.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

ADRES DO WYMIANY/ZWROTÓW/REKLAMACJI:
DENTAL ID sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 4A
85-758 Bydgoszcz

Email: reklamacje@dentalid.pl
Telefon do działu realizacji zamówień : +48 533 352 147

1. WYMIANA – schemat postępowania
  1. W pierwszej kolejności skontaktuj się z przedstawicielem DENTAL ID, aby upewnić się, że produkt na który chcesz wymienić jest dostępny.
  2. Spakuj i zabezpiecz towar do wysyłki. Towar powinien być zapakowany w taki sposób aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu.
  3. Odeślij towar na adres:
    DENTAL ID sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 4A
    85-758 Bydgoszcz
  4. Czekaj na realizację zamówienia z towarem na wymianę.

    Klient może wymienić zakupiony towar bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Zwracane produkty powinny być w stanie nienaruszonym. Powinny również posiadać oryginalne opakowania, jeśli to możliwe. Produkty powinny być zapakowane w sposób, który zapewni odpowiednią ich ochronę w trakcie transportu. Produkt i oryginalne opakowanie nie powinno zawierać śladów użytkowania. Uszkodzony, niekompletny asortyment nie podlega zwrotowi ani wymianie.
2. ZWROT TOWARU – schemat postępowania
>> Pobierz formularz zwrotu towaru
  1. W pierwszej kolejności skontaktuj się z Twoim przedstawicielem lub wypełnij formularz zwrotu towaru do pobrania powyżej.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres:
    DENTAL ID sp. z.o.o.
    ul. Przemysł owa 4A
    85-758 Bydgoszcz
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój numer konta w ciągu 3 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot środków zostanie wykonany na wskazany w formularzu reklamacyjnym numer konta bankowego.

    Klient może wymienić zakupiony towar bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni. Wszystkie gratisy do zamówienia powinny zostać zwrócone wraz z zamówieniem. Zwracane produkty powinny być w stanie nienaruszonym. Powinny również posiadać oryginalne opakowania, jeśli to możliwe. Produkty powinny być zapakowane w sposób, który zapewni odpowiednią ich ochronę w trakcie transportu. Produkt i oryginalne opakowanie nie powinno zawierać śladów użytkowania. Uszkodzony, niekompletny asortyment nie podlega zwrotowi ani wymianie.
3. REKLAMACJE – schemat postępowania
>> Pobierz formularz reklamacyjny
  1. W pierwszej kolejności skontaktuj się przedstawicielem DENTAL ID, który doradzi najlepszy sposób postępowania w danej sytuacji lub wypełnij formularz reklamacyjny do pobrania powyżej.
  2. Spakuj i zabezpiecz towar do wysyłki.
  3. Odeślij towar na adres:
    DENTAL ID sp. z.o.o.
    ul. Przemysłowa 4A
    85-758 Bydgoszcz
  4. Maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Wszystkie produkty dostępne u przedstawiciela DENTAL ID podlegają gwarancji producenta. Okres gwarancji: 24 miesiące.

    Gwarancja obejmuje uszkodzenia produktu wynikające z jego wady ukrytej. Nie obejmuje natomiast wad powstałych na skutek uszkodzenia mechanicznego, będących wynikiem użytkowania niezgodnego z instrukcją producenta, zwłaszcza niepoprawnej dezynfekcji, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy. Reklamację powinien złożyć zamawiający w stanie podstawowych wymogów higienicznych.

    W razie jakichkolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu telefonicznie lub pod adresem email. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

    Email: reklamacje@dentalid.pl
    Telefon do działu reklamacji: +48 533 352 147