Regulamin platformy zakupowej B2B
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Platforma zakupowa dentalid.pl/sklep/ jest prowadzona przez przedsiębiorcę działającego pod firmą:
Dental ID sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy ul. Przemysłowa 4a posiadającej nr REGON: 386940149 oraz NIP: 5542987531
2. Regulamin Platformy Zakupowej B2B (dalej Regulamin) określa ogólne warunki i zasady korzystania z platformy zakupowej oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem platformy zakupowej dentalid.pl/sklep/ (dalej: platforma zakupowa B2B).
3. Klient jest uprawniony i zobowiązany do korzystania z platformy zakupowej B2B zgodnie z jej przeznaczeniem.
4. Klient może korzystać z platformy zakupowej B2B wyłącznie na zasadach określonych w Regulaminie. Warunkiem korzystania z platformy zakupowej B2B jest akceptacja Regulaminu, która następuje przez zalogowanie się na stronie www.dentalid.pl/sklep/
5. Platforma zakupowa B2B oferuje Klientom możliwość przeglądania towarów, nabywania towarów oraz inne funkcjonalności opisane poniżej w Regulaminie.
6. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie platformy zakupowej B2B, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość platformy zakupowej B2B lub jej elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie platformy zakupowej B2B do celów innych niż jego przeznaczenie.
7. Prawa do zawartości strony internetowej dentalid.pl/sklep/ w tym do zawartych na niej treści, zdjęć, opisów, znaków towarowych oraz innych utworów i elementów, przysługują dentalid.pl. Zabronione jest kopiowanie i modyfikowanie lub wykorzystywanie w jakiejkolwiek innej formie zawartości strony internetowej dentalid.pl.
8. Klient ma możliwość kontaktowania się ze Sprzedawcą i wysyłania za pomocą formularza kontaktowego wiadomości do Sprzedawcy.
9. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na platformie zakupowej. Promocje na platformie zakupowej nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
10. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług oraz inne umowy zawarte w oparciu o postanowienia Regulaminu, z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia, a w przypadkach rażącego lub powtarzającego się naruszenia, bez zachowania okresu wypowiedzenia.
III. KONTO
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Klient – przedsiębiorca, a więc osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, który za pośrednictwem platformy B2B zawiera ze Sprzedawcą umowę związaną wyłącznie ze swoją działalnością gospodarczą, prowadzoną w zakresie praktyki dentystycznej lub pomocniczej działalności dentystycznej.
3. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.
4. Konto – przestrzeń udostępniana Klientowi w ramach platformy zakupowej B2B zgodnie z Regulaminem, pozwalająca na korzystanie przez Klienta z funkcjonalności platformy zakupowej B2B po dokonaniu rejestracji na dentalid.pl/sklep/.
5. Koszty dostawy – rozumie się przez to koszty dostarczenia Produktów objętych potwierdzonym Zamówieniem na adres wskazany przez Klienta, widoczne na platformie zakupowej.
6. Rejestracja – rejestracja na platformie B2B następuje po uprzednim otrzymaniu od Sprzedawcy loginu oraz hasła, które uprawniają do korzystania z platformy i jej możliwości.
8. Platforma zakupowa (Platforma) – sklep internetowy dla przedsiębiorców prowadzony pod adresem: dentalid.pl/sklep/
9. Sprzedawca – Dental ID sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy ul. Przemysłowa 4a posiadającej nr REGON: 386940149 oraz NIP: 5542987531.
10. Towar – produkty prezentowane na platformie zakupowej B2B, których opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów.
11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży konieczne jest wyraźne oświadczenie woli Sprzedawcy.
12. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem po wyraźnym zaakceptowaniu Zamówienia przez Sprzedawcę.
13. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną
14. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
15. Utwory – wszelkie zamieszczone na stronie internetowej www.dentalid.pl materiały, zdjęcia, grafiki, nazwy handlowe oraz opisy produktów – spełniające cechy utworu w rozumieniu Prawa autorskiego, do których Sprzedawcy przysługują autorskie prawa majątkowe.
II. DEFINICJE
1. Rejestracja na platformie B2B następuje po uprzednim otrzymaniu od Sprzedawcy loginu oraz hasła, które uprawniają do korzystania z platformy i jej możliwości. Rejestracja dokonywana jest na podstawie: pełnej nazwy firmy, NIP, imienia i nazwiska zamawiającego, którego upoważnienie do działania wynika z odpowiednich rejestrów lub dołączonego pełnomocnictwa, siedziby firmy (miejscowość, kod, ulica), adresu e-mail oraz załączenie dokumentów rejestrowych z CEiDG lub Krajowego Rejestru Sądowego. Po pozytywnej weryfikacji danych Sprzedawca akceptuje rejestrację i umożliwia Klientowi korzystanie z konta na platformie zakupowej B2B.
2. Warunkiem dodatkowym utworzenia konta jest zaakceptowanie Regulaminu, a także, w przypadku przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę po uprzednim zaakceptowaniu informacji Sprzedawcy w tym zakresie. Podanie danych jest dobrowolne, ale koniecznie w celu utworzenia Konta.
3. Login oraz hasło są indywidualne dla każdego Użytkownika i nie mogą być udostępniane osobom trzecim.
4. W przypadku utraty loginu lub hasła, Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Sprzedawcy w celu uzyskania nowych danych dostępowych.
5. Użytkownik jest zobowiązany do zachowania poufności swoich danych dostępowych oraz do ich zabezpieczenia przed nieuprawnionym dostępem
6. Każde logowanie się na platformę B2B przy użyciu otrzymanego loginu i hasła będzie uznawane za dokonane przez Użytkownika, który te dane otrzymał.
7. Posiadanie Konta jest dobrowolne i bezpłatne.
8. Dostęp do konta i transakcje dokonane za jego pośrednictwem obciążają Klienta niezależnie od tego, kto faktycznie korzysta z konta klienta.
9. Klient zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji danych podanych w formularzu rejestracyjnym. Za opóźnienia lub niewykonanie umowy spowodowane brakiem aktualizacji danych Sprzedawca nie odpowiada.
IV. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA (PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY).
1. W celu uniknięcia wątpliwości wskazuje się, że opisy towarów, dane techniczne i użytkowe, ceny oraz wszelkie inne informacje umieszczone na stronie dentalid.pl/sklep/ nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Zawarcie umowy następuje po wyraźnej akceptacji przez Sprzedawcę zamówienia. Sprzedawca nie odpowiada za treść i prawidłowość informacji o towarze pochodzących od producenta. 2. Korzystanie z platformy zakupowej B2B i składanie Zamówień jest dostępne wyłącznie po zarejestrowaniu Konta.
3. Klient kompletuje Zamówienie poprzez wybranie towarów na platformie zakupowej B2B.
4. Klient ma możliwość wybrania liczby towarów, które chce dodać do Zamówienia. W przypadku ograniczonej dostępności towarów, Sprzedawca może dowolnie zmniejszyć ilość zamówionych towarów.
5. Wybrane przez Klienta Towary zostają przeniesione do „koszyka” Klienta.
6. Koszty dostawy zostaną dodane do wartości Zamówienia zgodnie z opcjami zaznaczonymi przez Klienta.
7. Po skompletowaniu Zamówienia, w celu złożenia Zamówienia, należy kliknąć na ikonę „koszyk” widoczną na platformie zakupowej B2B, następnie wybrać adres dostawy, sposób dostawy oraz sposób płatności i kliknąć Kupuję i płacę. Zamówienie Klienta zostanie przesłane do Sprzedawcy celem potwierdzenia i złożenia oświadczenia o zawarciu umowy, a Klient przekierowany w celu rozliczenia transakcji.
8. Złożenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy oferty – w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego – nabycia wybranych towarów po Cenach i na pozostałych warunkach określonych w Zamówieniu. Oferta nie jest wiążąca dla Sprzedawcy. Składając Zamówienie Klient zobowiązuje się do odbioru towarów i zapłaty za towar oraz Kosztów dostawy, a także do spełnienia pozostałych warunków umowy.
9. W przypadku, gdy okaże się, że na skutek omyłki Cena podana na platformie zakupowej B2B lub w Zamówieniu jest nieprawidłowa, a różnica pomiędzy ceną rzeczywistą, a błędnie podaną wynosi co najmniej 20% wartości ceny rzeczywistej, Sprzedawca może jednostronnie odstąpić z tego powodu od umowy sprzedaży, bez odszkodowania i jakichkolwiek kosztów.
10. Po otrzymaniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza przyjęcie Zamówienia poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres wskazany przez Klienta podczas procesu rejestracji. Potwierdzenie zamówienia, w przypadku jego przyjęcia, nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od jego doręczenia Sprzedawcy i jest to okres, przez który Klient jest związany złożoną ofertą. W przypadku braku potwierdzenia w tym terminie, uznaje się, że Sprzedawca nie przyjął oferty. Przyjęcie zamówienia i zapłata ceny, nie są równoznaczne z realizacją zamówienia. Realizacja zamówienia następuje po stwierdzeniu przez Sprzedawcę, że Klient spełnił wszystkie wymagane formalności oraz, że zamówiony Towar jest dostępny. W przypadku braku dostępności towaru Sprzedawca, o ile zapłata ceny już nastąpiła, zwraca cenę Klientowi lub uzgadnia przesunięcie terminu realizacji zamówienia.
11. Klient po każdym zakupie otrzyma fakturę VAT, która zostanie wysłana na adres mailowy klienta.
Własność Towaru przechodzi na Klienta z chwilą i w miejscu dostarczenia zamówionego towaru do Klienta, pod warunkiem zapłacenia całej ceny sprzedaży.
12. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem i język polski jest językiem wyłącznie obowiązującym we wszelkich transakcjach.
V. CENY I METODY PŁATNOŚCI
1. Ceny Towarów na platformie zakupowej B2B są cenami brutto (wraz z podatkiem VAT) wyrażonymi w walucie złoty polski.
2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
- przelew na konto
- zakup za pobraniem
- płatność BLIK
- płatności elektroniczne PayNow
- płatności kartami Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro, ApplePay, GPay
3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo indywidualnego ustalania terminów płatności i udzielania rabatów na rzecz poszczególnych Klientów na podstawie odrębnego zamówienia.
5. W przypadku nie dokonania płatności przez Klienta w terminie 7 dni od zawarcia umowy, umowa ulega rozwiązaniu bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń przez strony.
VI. DOSTAWA
1. Sprzedawca realizuje dostawy Zamówień na terenie Polski.
2. Dostawa Towarów odbywa się na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres. Zmiana adresu dostawy po zawarciu umowy jest możliwa wyłącznie za zgodą Sprzedawcy.
3. Sposoby dostawy zamówionych towarów:
a) InPost (kurier) – 15 zł
b) InPost (paczkomat) – 15 zł
c) InPost (pobranie) – 20 zł
4. Koszty dostawy zależą od sposobu dostawy, wagi i wymiarów paczki. Koszty dostawy zostaną wskazane na platformie zakupowej B2B w trakcie składania zamówienia. Ryzyko dostawy towaru oraz jego ewentualne uszkodzenie w czasie transportu nie obciąża Sprzedawcy. W tym zakresie obowiązują warunki określone przez podmiot realizujący transport.
5. Czas realizacji zamówień wynosi od 3 do 14 dni roboczych i liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. 6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z powodu podania przez Klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy lub z przyczyn leżących po stronie podmiotu transportowego. W przypadku ponownej dostawy z tych przyczyn, Sprzedawca może obciążyć Klienta dodatkową opłatą.
7. Klient ma obowiązek sprawdzić niezwłocznie po odebraniu Towaru w obecności kuriera, czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie oraz czy wydany Towar jest zgodny z Zamówieniem. W razie stwierdzenia uszkodzeń towaru lub jego niezgodności z zamówieniem, Klient wraz z kurierem zobowiązani są spisać protokół. W przypadku niezachowania opisanej powyżej procedury, reklamacje z tytułu uszkodzeń w dostawie nie będą uwzględniane.
8. Klient lub osoba odbierająca przesyłkę w lokalu Klienta ma obowiązek własnoręcznym podpisem pokwitować firmie kurierskiej odbiór towaru. Przyjmuje się, że każda osoba znajdująca się w lokalu Klienta jest osobą upoważnioną do odbioru Towaru.
VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa ma prawo odstąpić od niej w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w pkt. I. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
6. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
c. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
d. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
e. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
h. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
i. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
j. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
VIII. REKLAMACJA I ZWROT
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji czy zwrotu w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
4. Reklamację lub zwrot należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w pkt. I niniejszego Regulaminu.
8. Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacji i zwrotów znajdują się na stronie internetowej www.dentalid.pl w zakładce „zwroty i reklamacje.
IX. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Klient może zgłaszać reklamacje w związku z funkcjonowaniem platformy zakupowej B2B i korzystaniem z Usług. Reklamacje należy kierować na adres b2b@dentalid.pl
2. W reklamacji Klient powinien podać swoje dane oraz wskazać dokładny rodzaj i opis zaistniałego problemu.
3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta o terminie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Nie uzupełnienie braków w tym terminie zostanie uznane za rezygnację z reklamacji. Ponowna reklamacja jest niedopuszczalna.
X. REZYGNACJA Z POSIADANIA KONTA
1. Klient w celu rezygnacji z posiadania Konta, zobowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu e-mail b2b@dentalid.pl Podmiotem wyłącznie uprawnionym do usunięcia konta jest Sprzedawca.
2. Po usunięciu Konta dalsze korzystanie z Konta stanie się niemożliwe.
3. Konto Klienta zostanie usunięte lub zablokowane przez Sprzedawcę, w przypadku stwierdzenia naruszenia postanowień Regulaminu oraz Regulaminu zasad korzystania ze strony internetowej dentalid.pl
XI. POLITYKA COOKIES
1. Pod pojęciem Cookies rozumie się niewielkie pliki tekstowe, zapisywane w celu utrzymania sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki którym Klient nie musi na każdej stronie wpisywać nazwy Klienta i hasła oraz służą do tworzenia statystyk oglądalności, prezentacji reklam internetowych o treści najbardziej zbliżonej do zainteresowań Klienta. Pliki te nie gromadzą danych osobowych Klienta, nie zmieniają konfiguracji jego komputera, nie służą do instalowania bądź deinstalacji jakichkolwiek programów komputerowych, wirusów lub trojanów, nie ingerują w integralność systemu bądź danych Klienta, nie są przetwarzane przez inne serwisy internetowe i mogą być w każdym momencie usunięte przez Klienta.
2. Klient może wyrazić zgodę na włączenie obsługi plików Cookies.
XII. NARUSZENIE REGULAMINU
W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów obowiązującego prawa, Sprzedawca może według swojego wyboru usunąć lub zablokować Konto danego Klienta bez możliwości dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu przez Klienta.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Sprzedający dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach platformy zakupowej B2B były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia jej dostępności w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy platformy zakupowej B2B albo z powodu awarii.
2. Indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją towaru na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem towaru, za co Sprzedawca nie odpowiada.
3. Sprzedawca jest uprawniony do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany w Regulaminie ogłaszane będą na stronie internetowej dentalid.pl. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w dniu wskazanym w informacji o zmianie Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw Klienta wynikających z Zamówień potwierdzonych przez Sprzedawcę przed zmianą Regulaminu i nie wymagają zgody Klienta
4. Wszelkie ewentualne spory wynikłe pomiędzy Klientem i Sprzedawcą oraz umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, podlegają prawu polskiemu oraz jurysdykcji sądów polskich. Sądem miejscowo właściwym będzie sąd siedziby Sprzedawcy, również w przypadku rozwiązania umowy lub jej nieważności albo nie dojścia umowy do skutku.
5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
6. Regulamin wchodzi w życie 10.06.2024 roku.
[ ] wyrażam zgodę
Informacja o administratorze Dental ID
Poniżej znajdą Państwo informacje o tym, kto odpowiada za bezpieczeństwo Państwa danych w jakim celu są one przetwarzane oraz w jaki sposób mogą Państwo nimi zarządzać.
Administratorem Państwa danych jest:
Dental ID sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy ul. Przemysłowa 4a posiadającej nr REGON: 386940149 oraz NIP: 5542987531
Podstawą prawną przetwarzania danych jest realizacja umowy sprzedaży i wysyłka na odległość oraz zgoda na wysyłanie informacji mailowych.
Przetwarzane dane obejmują:
• imię i nazwisko,
• nazwę firmy, NIP
• dane teleadresowe,
• adres e-mail.
Dane powyższe mogą być przekazywane podmiotom zapewniającym obsługę
teleinformatyczną i organizacyjną oraz logistyczną w procesie realizacji zamówień i umowy
sprzedaży na odległość.
Informujemy, że mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Przysługuje Państwu także prawo do usunięcia danych, prawo do
ograniczenia lub żądania zaprzestania przetwarzania danych, prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania i udostępniania ich innym podmiotom oraz prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego.
Dane osobowe będą przetwarzane dopóki, dopóty nie zostanie zgłoszony sprzeciw wobec ich przetwarzania.
[ ] Wyrażam zgodę